سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی:

۹ دی بصیرت ملت ایران بر جهان آشکار شد

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: تا زمانی که بصیرت در جامعه است و رابطه بین امام و امت مستحکم است،کسی نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت ۹ دی در ارومیه اظهار داشت: تا زمانی که شهدای مثل باکری‌ها، حجی‌ها، همت و سلیمانی‌ها هستند و تا زمانی که بصیرت در جامعه است و رابطه بین امام و امت مستحکم بوده و کسی نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند

وی با اشاره به اینکه در روز ۹ دی بصیرت مردم بر بصیرت خواص غلبه کرد و مردم آگاه‌تر و با بصیرت‌تر شدند و حرکت کردند، ادامه داد: حماسه عظیم مردمی فتنه ۸۸ را خاموش کرد و منافقان داخلی و دشمنان و خارجی بدانند که این ملت تا ظهور امام زمان از این انقلاب محافظ می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در تمامی مواقع نقشه کشیده بودند تا به انقلاب ضربه بزنند، اما حماسه حضور مردم در تشیع امام راحل دشمنان را مایوس کرد و به همین خاطر دشمنان قصد فتنه‌های دیگری کردند، ولی باز هم توطئه‌ها خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی بیان کرد: برنامه ریزی دشمنان همیشه برای نقشه و توطئه ادامه دارد، تا اینکه در سال ۸۸ ملت ایران حماسه عظیم را در انتخابات آفریدند و دشمنان قصد داشتند این حماسه را تلخ کنند.

وی بیان کرد: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات عامل اصلی فتنه شد و بحث تقلب و آشوب در انتخابات قبل از اتمام رای‌گیری استارت و با حمایت‌های خارجی انجام شد که در حقیقت برنامه اصلی فتنه را نشان می‌داد.

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ولایت حافظ رای مردم است، گفت: مقام والای ولایت در این مساله از رای مردم صیانت کرد و این در حالی بود که دشمنان قصد داشتند تا خط بطلانی بر ۴۰ میلیون رای مردمی بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با اشاره به اینکه بصیرت رکن اصلی مقابله با فتنه است، گفت: ادامه دادن راه خط ولایت و عمل به رهنمود‌های ولایت بصیرت لازم را در اختیار فرد قرار می‌دهد ومانع گمراهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید ۹ دی، ارج نهاده شود، گفت: اقدام به موقع ملت بزرگ ایران و رهبری‌های داهیانه رهبری در این حرکت نقش عمده و به سزایی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی، بیان کرد: خون بهای شهید سلیمانی راندن امپراتوری آمریکا از تمام بلاد اسلامی است.

وی افزود: در این صورت خون بهای شهید سلیمانی تحقق خواهد یافت و باید سلطه آمریکا در منطقه از بین برود و در حال از بین رفتن است.

وی با اشاره به اینکه باید همگرایی و اتحاد در بین کشور‌های منطقه بوجود آید، گفت: باید اتحاد بلاد اسلامی را بوجود آوریم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران جزو هشت کشور هسته‌ای جهان است و اگر می‌خواهیم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد باید به صورت جدی مشکلات اقتصادی ممکلت را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی گفت: پیگیری حل مشکلات تورم، حقوق، حذف یارانه‌های پنهان و آشکارسازی یارانه‌ها، مسکن و عواملی از این قبیل از جمله مسائلی است که مورد پیگیری مجلس است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.