مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی گفت:حماسه ۹ دی، حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حجت الاسلام رستمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی درمورد حماسه بزرگ ۹دی گفت: ایرانیان با بصیرت و غیرت دینی اقتدار خود را در ۹ دی ۸۸ به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: سالروز حماسه ۹ دی یادآور خلق جلوه‌ای از غیرت، تعصب دینی و مذهبی ملتی است که با شعور و بصیرت دینی اقتدار را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: حماسه ۹ دی حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است که به حق آئینه تمام نمای بصیرت، بیداری و ولایت مداری ملت ایران شد.

وی خاطر نشان کرد: این روز صحنه شکست جبهه‌ای است که تحت مدیریت شبکه صهیونیسم جهانی سعی می‌کرد در فتنه‌ای بزرگ و پیچیده اهداف دشمنان را در خاک مقدس ایران پیاده سازد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به بصیرت مردم ایران و تبعیت از منویات رهبری گفت: مردم ما می‌دانند که، چون دشمن در جنگ ۸ سال دفاع مقدس موفق نشد به جنگ نرم روی آورد که اوج این جنگ در فتنه ۸۸ نمایان شد و، چون اینجا هم موفق نشد سعی می‌کند با شدت تحریم‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را به انزوا بکشد، اما قطع به یقین همانند گذشته شکست خواهد خورد.

 

انتهای پیام/ی

تحریم ها نمی تواند ایران را به انزوا بکشاند

برچسب ها: 9 دی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.