سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ هزار سرباز آموزش مهارتی فرا می گیرند

با اجرای تفاهم نامه سرباز مهارت بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان فارس، امسال ۱۳ هزار سرباز وظیفه از یگان‌های مختلف نظامی آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بابایی رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: در تفاهم‌ نامه مبادله شده بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص اجرای طرح سرباز مهارت، ۱۳هزار سرباز وظیفه از آموزش‌های مهارتی و اشتغالزای این طرح  بهره‌مند می شوند.

او  بیان کرد: سربازان در این طرح، دوره های مهارت عمومی کارآفرینی و اشتغال  و  مهارت‌های زندگی را جهاددانشگاهی و در محل چهار پادگان آموزشی واقع در شهرستان‌های شیراز، آباده، جهرم و کازرون طی می‌کنند.

بابایی تصریح کرد: فاز سوم طرح سرباز مهارت از اردیبهشت ماه امسال آغاز و سهمیه آموزشی استان فارس به صورت ماهیانه ۱۱۲۷ سرباز تعیین شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس ادامه داد: با توجه به ازدیاد ظرفیت سربازان آموزشی در آموزشگاه رزم مقدماتی ولیعصر(عج) آباده در آذرماه امسال، تعداد ۱۰۰۰ نفر از سربازان وظیفه به طور فوق‌العاده در آن پادگان، آموزش‌های طرح سرباز مهارت را طی کردند.

او افزود: سربازان وظیفه که در قالب این طرح آموزش می‌بینند، پس از پایان دوره از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گواهینامه معتبر دریافت می کنند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.