سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان آسایش بازار و تامین به موقع کالا‌های اساسی را فراهم کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: مسئولان باید همچون مردم که همیشه به خوبی همراهی و مشارکت کردند، آسایش بازار و تامین به موقع کالا‌های اساسی را فراهم کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در ستاد تنظیم بازار استان همدان که از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت برگزار شد، بیان کرد: به دلیل اهمیت موضوع تنظیم بازار، کمیسیون ویژه‌ای برای تنظیم بازار کشور تشکیل شده است.

او با بیان اینکه  برای تنظیم و بهبود شرایط بازار، تسهیل گری نیاز است افزود: مسئولان نیز باید همچون مردم که همیشه به خوبی همراهی و مشارکت کردند، آسایش بازار و تامین به موقع کالا‌های اساسی را فراهم کنند.

او ادامه داد: وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز از طریق ویدئو کنفراس در جلسه حضور داشتند و سیاست‌های این ۲ وزارتخانه مطرح و نظرات معاونان اقتصادی استان‌ها گرفته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: آرامش بازار همدان به خوبی حفظ و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم این استان به موقع تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه باید به حفظ آرامش بازار کمک کنند، تصریح کرد: نظارت بر بازار و بازرسی‌ها به صورت جدی صورت می‌گیرد.

پورمجاهد با بیان اینکه سامانه‌های نرم افزاری به هم متصل شدند و روزانه بازار را رصد می‌کنند تاکید کرد: از ظرفیت بسیج اصناف نیز برای بازرسی‌ها استفاده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اظهار داشت: باید همه دستگاه‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دهند تا مشکلی در بازار و تامین کالا‌ها نداشته باشیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.