سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی حوزه سلامت فارس برای مواجهه با روز‌های پر بارش

رئیس اورژانس استان فارس از آمادگی حوزه سلامت فارس برای شرایط اضطراری و بارش های پیش رو خبر داد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مرادیان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی فارس در نشست اضطراری ستاد حوادث دانشگاه ، با اعلام آغاز فعالیت سامانه بارشی قوی از بعدازظهر چهارشنبه هشتم دی در استان، گفت: تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از آب گرفتگی یا بروز خسارت‌های ناشی از سیلاب و تداوم ارائه خدمات در واحد‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجام شده است.

او افزود: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان فارس طی امروز و روز‌های آینده، آمادگی‌های لازم به گروه‌های امدادی اورژانس و بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شد.

مرادیان افزود: دستورالعمل آمادگی برای شرایط اضطراری به تمامی واحد‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابلاغ شده و در صورت وقوع حوادثی مانند سیل، روند ارائه خدمت بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی به هم استانی‌ها و مراجعان، متوقف نمی‌شود.

این مقام مسئول از مردم خواست تا به کمک رسانه ها، اطلاعات لازم در مورد نکات ایمنی که باید در صورت احتمال وقوع سیل مدنظر داشته باشند را کسب کنند و در صورت وقوع هر حادثه ای، ضمن حفظ آرامش، از طریق شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۵ و ۱۲۵ با سازمان‌های امدادی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.