سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس در زلزله آبان ۱۳۹۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تخریب ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس در زلزله آبان ۱۳۹۶، گفت : از آن تاریخ تاکنون ۳۲۰ مدرسه با یک هزار و ۲۲۲ کلاس درس در استان ساخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : ساخت این تعداد کلاس درس با چهار هزار میلیارد ریال اعتبار که با کمک خیران مدرسه ساز و دولت انجام شد وعده ساخت هر روز یک کلاس درس را در کرمانشاه محقق کرد.

او از در دست ساخت بودن ۹۰ پروژه آموزشی با ۴۵۰ کلاس درس در استان اشاره کرد و گفت : امیدوارم این مدارس و کلاس‌های درس نیز با کمک‌های همیشگی خیران مدرسه ساز و بودجه‌های دولت به زودی آماده بهره برداری شود.

یزدان پناه به وجود ۶۴۰ خیر مدرسه ساز در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این عزیزان نیک اندیش سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت کلاس‌های درس و امسال در ۹ ماه سپری شده از سال نیز ۳۵۰ میلیارد ریال کمک کرده و نقش بسزایی در آماده سازی مدارس در حال ساخت داشته‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به برچیده شدن کلاس‌های کانکسی در مناطقی که بیش از ۱۰ دانش آموز دارند خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲۶۰ کلاس درس کانکسی برای مناطقی که کمتر از ۱۰ دانش آموز دارند وجود دارد که تلاش می‌کنیم بساط این مدارس را با آماده سازی ۴۵۰ کلاس درس که در حال ساخت است برچیده شود.

او با اشاره به وجود بیش از ۳۳۶ هزار دانش آموز در استان و اینکه ۱۵ هزار نفر آن‌ها در مدارس غیردولتی و مابقی در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند، ادامه داد: حدود ۱۹ هزار نفر از این افراد دانش آموز مقطع ابتدایی هستند.

یزدان پناه ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار کرمانشاه، گفت: خوشبختانه یه واسطه همین حمایت‌ها آموزش و پرورش کرمانشاه یکی از سه استان برتر بر اساس برنامه‌های ابلاغی و موفقیت‌های کسب شده است که در این میان تلاش‌های همه همکاران دلسوز و معلمان فرهیخته نقش پررنگی در این موفقیت‌ها داشته است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.