سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صمت زنجان:

کفش و لباس در زنجان گران تر از سایر استان‌ها است

فغفوری  گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، قیمت کفش و لباس در زنجان نسبت به سایر استان‌ها گران تر است.

فغفوی رئیس سازمان صمت زنجان بااشاره به سیاست‌ها و پیگیری‌های استاندار زنجان جهت راه اندازی سامانه قیمت‌ها، گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه ، قیمت کفش و لباس در زنجان نسبت به سایر استان‌ها گران تر است.

او به برنامه‌های کاهش قیمت پوشاک در استان زنجان اشاره کرد و افزود: برای کاهش سریع قیمت‌ها یکی از پیشنهادات برگزاری نمایشگاه‌ها عرضه مستقیم کیف و کفش و لباس در زنجان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه رایزنی‌های لازم جهت برگزاری نمایشگاه‌های پوشاک انجام شده است، ادامه داد: واحد‌های تولیدی پوشاک، کیف و کفش در این نمایشگاه حضور دارند و اولویت با تولید کنندگان داخلی است.

فغفوری بابیان اینکه نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش در بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: در هفته گرامیداشت مقام زن برای ترویج مد و لباس اسلامی و توسعه فرهنگ عفاف از علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه از تهران نیز دعوت شده است.

او بابیان اینکه شرکت‌های تولید شهرک‌های صنعتی می‌توانند در قالب صنایع کوچک برای شرکت در نمایشگاه یارانه پرداخت کنند، افزود: در صورت صدور مجوز‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس می‌توان مشوقی مهم برای تولید کنندگان استانی باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان به ظرفیت شهرستان هیدج در تولید کیف و کفش اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا از هیدج که ظرفیت بالای تولید کفش در استان زنجان را دارد،  استفاده خواهد شد که تلاش می‌شود با عرضه مستقیم این نوع کالا مورد استقبال بالای مردم قرار گیرد.

فغفوری گفت:  اداره کار، تعاون رفاه اجتماعی استان زنجان  هم غرفه ای به مساحت ۳۰۰ متر را به صورت رایگان در اختیار مشاغل خانگی و واحد‌های کوچک تعاونی قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بینام
۱۱:۳۶ ۰۸ دی ۱۴۰۰
زنجان با اینکه خودش تولیدکننده خیلی چیزاست ولی قیمت تموم شده برای مصرف کننده زنجانی بیشتر از بقیه استانایی که بهشون صادر میشه درمیاد