سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره شعر محلی برای شهید سلیمانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ اثر هنری به دبیرخانه کنگره شعر محلی با محوریت سردار سلیمانی ارسال شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست خبری نخستین کنگره ملی شعر محلی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برای اینکه بتوانیم دین خود را به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی و خون شهدا ادا کنیم تصمیم گرفتیم اولین کنگره ملی شعر محلی سردار سلیمانی را در جنوب کرمان برگزار کنیم.

او افزود: در اردیبهشت ماه امسال فراخوان کنگره منتشر شد و به دلیل استقبال بی نظیر مردم ،کنگره طی دو مرحله تمدید و تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

اسحاقی تصریح کرد: در کشور ۲۰۰ گویش وجود دارد و اینکنگره نیز بر همین مبنا به عنوان کنگره شعر محلی نام گذاری شد تا از تمامی گویش‌ها بتوانند در این کنگره شرکت کنند البته در ۱۵ گویش اصلی افراد برتر را معرفی می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: آیین اختتامیه این کنگره ۲۹ دی ماه امسال همزمان با روز غزه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه کنگره ملی شعر محلی شهید حاج قاسم سلیمانی در جنوب کرمان پایه گذاری شده است، اظهارداشت: این کنگره هرسال در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.