پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: ورزشکاران باید در رویداد‌های برون مرزی راه شهدا و مکتب حاج قاسم را تبلیغ و ترویج کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عشرت کردستانی قهرمان مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ تونس دررشته پارادوومیدانی، ماده پرتاب نیزه به بیان ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی سردار سلیمانی پرداخت و گفت: این شهید والامقام الگوی ولایت مداری، حب اهل بیت، عشق به مظلومین و مسلمین جهان، اسوه اخلاص، بصیرت، شجاعت، سخت کوشی، تقوا، نظم وتمام ویژگی‌های یک سرباز بسیجی و مجاهد فی سبیل الله بود.

او افزود: تمام دغدغه سردار عزیز ما بحث اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه، عشق به رهبر، کشور، پرچم و روحیه بالای اخلاق مداری، پهلوانی و تواضع بود که باید این اصول سر لوحه کار ورزشکاران قرار گیرد.

تنها بانوی جانباز ملی پوش کشور، دلیل اصلی موفقیت شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی را عمل به ارزش‌های دینی و انقلابی و اطاعت از رهبری عنوان و تصریح کرد: در بحث جنگ ۳۳ روزه در اوج ناامیدی، دیدار سردار سلیمانی با رهبری معظم انقلاب و ارائه طریق رهبری که حتی امید مضاعف به حاج قاسم و جبهه‌ مقاومت داد، سبب شد این جنگ به نفع لبنان به پایان برسد.

او افزود: امروز باید جامعه ورزشکاران و تیم‌ها، همه برای اجرایی شدن اهداف شهدا با انجام امور فرهنگی و بصیرتی به نقش‌آفرینی در صحنه مشغول باشند.

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با تأکید بر اینکه ورزشکاران باید به تمامی ارزش‌های دینی و عقاید انقلاب اسلامی، پایبند باشند، بیان کرد: آن‌ها باید در اعزام به رقابت‌های برون مرزی، آبروی انقلاب، شهدا و سردار عزیزمان و نماینده شایسته‌ای برای ایران و مکتب حاج قاسم باشند و از آنجایی که الگوی جوانان و کشور هستند، پس ضروریست، راه و یاد شهدا و مکتب حاج قاسم را تبلیغ و ترویج کنند.

عشرت کردستانی قهرمان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی ۲۰۱۸ و مسابقات جهانی تونس ۲۰۱۸ دررشته پارادوومیدانی ماده پرتاب نیزه است که ۱۴ سال نیز سابقه حضور در تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران را داشته و در این زمینه موفقیت‌های بی شماری در عرصه بین المللی کسب کرده است.

او تنها بانوی جانباز ملی پوش کشور و تحصیل کرده مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ورزش دانشگاه شهید باهنر کرمان است و تاکنون سمت هایی، چون دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان، نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر کرمان را در پرونده خود جای داده است.

این بانوی افتخارآفرین کرمانی هم اکنون خود را برای مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین در رشته دو و میدانی، ماده پرتاب وزنه و نیزه آماده می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار