سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی:نباید اجازه دهیم روند برد‌های پدیده از بازی با ما آغاز شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با پدیده مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول، حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول ما برابر پدیده است. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.   باید با تمرکز و انرژی کامل در زمین حاضر شویم. چند بازی پدیده را دیدم و به نظرم این تیم در خیلی از بازی‌ها مستحق باخت نبود. باید بدانیم عدم تمرکز، کم‌کاری و اهمال، می‌تواند به ما ضربه جبران‌ناپذیری در این بازی بزند.

سرمربی پیکان درباره رویارویی تیمش با استقلال در جام حذفی گفت: اکنون تمرکز ما روی لیگ است. ما شرایط حساسی در لیگ داریم و شرایط‌مان در جدول، ثابت نیست. بازی با استقلال در جام حذفی هم یک فرصت خوب برای بازیکنان ما است تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. در این مورد دغدغه نداریم و باید مقابل هر تیمی در جام حذفی بازی کنیم.

با شکستی که مقابل استقلال و پرسپولیس دادیم

او درباره پایان ناکامی‌های تیمش در چند هفته گذشته با پیروزی برابر سپاهان گفت: ۳ هفته سخت را پشت سر گذاشتیم. با شکستی که مقابل استقلال و پرسپولیس دادیم، فشار زیادی به تیم و من وارد شد. اگر در باخت‌ها زانوی غم بغل بگیریم و نا امید شویم، درست نیست و با یک برد هم نباید از خود بی خود شویم، زیرا این رویه دردسرساز می‌شود. هر نتیجه‌ای می‌گیریم، باید آن را فراموش و به آینده نگاه کنیم.

سرمربی پیکان درباره نتایج ضعیف پدیده در بازی‌های این فصل اظهار داشت: من بازی‌های پدیده را دیده‌ام. بیشتر بازیکنان این تیم سال قبل هم در لیگ برتر بازی کردند. تیم‌هایی مانند پدیده منتظر یک شروع خوب هستند و نباید اجازه بدهیم که از بازی با ما شروع کنند.

حسینی در واکنش به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم این موضوع یک هشدار بزرگ برای فوتبال باشگاهی و مسئولان ما خواهد بود که باید فوتبال را جدی بگیرند. مسائل سخت افزاری و مالی باید خیلی خوب مدیریت شود. هیچ جای دنیا به اندازه ما پرونده بدهی ندارند و باید به این موضوع حرفه‌ای نگاه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.