سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با استقلال در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به نقل  از باشگاه پیکان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص قرعه کشی جام حذفی و رویارویی تیمش با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها گفت: من فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها نصیب ما شد. چیزی که مسلم است، امسال استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و در لیگ هم یک باخت بد مقابل استقلال داشتیم. با این شرایط جام حذفی فرق می‌کند. من فکر می‌کنم باید این قرعه را به فال نیک بگیریم.

او ادامه داد: امیدوارم برای تیم جوان ما یک بازی خوب باشد و بتوانیم این حریف سخت و قابل احترام را شکست بدهیم و از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که هدف تیمش در جام حذفی چیست، تاکید کرد: جام حذفی، جامی است که همه به دنبال قهرمانی هستند. این جام میانبر خوبی برای رسیدن به بازی‌های آسیایی است. شما با ۴ تا برد به قهرمانی حذفی می‌رسید و فکر می‌کنم همه تیم‌های حاضر در این مرحله به دنبال بالا رفتن و قهرمانی هستند.

حسینی درباره بازی این هفته پیکان با پدیده در لیگ برتر گفت: خداراشکر بعد از بردی که مقابل سپاهان آوردیم، شرایط ما از نظر روحی و شادابی تیم بهتر شده است. امیدوارم بازی قابل قبولی مقابل شهرخودرو انجام بدهیم. بازیکنان ما در هر بازی زحمت زیادی می‌کشند و امیدوارم روز چهارشنبه نیز زحمت آن‌ها منجر به کسب نتیجه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار