سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ درصد مردم خوزستان واکسن کرونا تزریق نکردند

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: حدود ۱۸ درصد مردم خوزستان هنوز نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز گفت:  حدود ۱۸ درصد مردم خوزستان هنوز نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند و از افراد واجد شرایط خواست هر چه سریعتر واکسن خود را تزریق کنند.

او افزود:  درصد جمعیت هدف خوزستان هنوز برای دریافت دُز دوم واکسن خود مراجعه نکرده‌اند که از این بابت نگران هستیم و با توجه به ورود سویه جدید اُمیکرون به کشور، با تزریق سه دُز واکسن می توان ایمنی خوبی در سطح جامعه ایجاد کرد.

دبیر شورای سلامت اهواز اضافه کرد: اکنون کمتر از ۱۰ درصد جمعیت هدف استان دُز سوم واکسن شان را دریافت کرده اند و سویه اُمیکرون به سنین پایین تر تمایل بیشتری دارد و از آنجا که خوزستان یک استان جوان است، قطعا بیشتر در معرض خطر قرار دارد لذا یکی از راه های مقابله با این نوع ویروس واکسیناسیون است.

به گفته او خوزستان از نظر موجودی واکسن در شرایط خوبی است اما برخی افراد اصرار به تزریق یک نوع واکسن خاص برای دُز سوم دارند در حالی که واکسیناسیون باید بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت انجام شود.

مردانی افزود: هر چه از زمان پاندمی کرونا می گذرد مردم بیشتر دچار عادی انگاری می شود اما همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.