سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به استقبال مردم از واکسیناسیون، فعالیت تمام مراکز تجمیعی در اهواز ۲ ساعت افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین سرمست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پیش از این فعالیت مراکز تجمیعی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بود که با برنامه ریزی انجام شده زمان فعالیت این مراکز تا ساعت ۲۰ افزایش یافت و ۲ مرکز نمایشگاه بین المللی واقع در کیانپارس و هیات عزاداری ابوالفضل العباس واقع در زیتون کارمندی اهواز به صورت ۲۴ ساعته خدمات واکسیناسیون به مردم ارائه می‌کنند.

او افزود: با توجه به شناسایی چند مورد از سویه اُمیکرون در کشور، رنگ بندی شهر‌ها از آبی به سمت زرد تغییر خواهد کرد و اماکن عمومی، مشاغل و تردد اتباع خارجی در مرز‌ها بیشتر مورد کنترل قرار می‌گیرد تا از ورود به موج جدید کرونا جلوگیری شود.

به گفته سرمست در حال حاضر ۸۲.۶ درصد جمعیت هدف استان یک دُز واکسن و ۶۶ درصد ۲ دُز واکسن خود را دریافت کرده اند در حالی که میانگین دُز دوم در کشور ۷۰ درصد است همچنین هشت درصد این جمعیت سه نوبت واکسن خود را تزریق کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از هم استانی‌ها خواست اُمیکرون را جدی گرفته و نسبت به تزریق دُز دوم و سوم واکسن اقدام کنند چرا که تزریق سه دُز واکسن تا ۹۰ درصد در مقابل سویه اُمیکرون ایمنی ایجاد می‌کند.

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز شامل مجتمع ورزشی شهید تندگویان - فلکه پنج نخل، روبه‌روی پل کیانپارس، مجموعه فرهنگی ورزشی بانک صادرات - کوی مجاهد، خیابان برهان بین یاور ۶ و تکریم سه، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) - لشکرآباد، بلوار علوی روبه‌روی زمین فوتبال محلات، مرکز بهداشت و طب صنعتی - شهرک نفت و ساختمان قدیم بانک ملی - خیابان ۲۴ متری (آزادگان)، نبش شهید مصطفایی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.