سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در جمع خبرنگاران:

امکان بازنگری در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: بودجه ۳۷ هزار میلیاردی که اصلاح شد اگر فراتر برود بدون تردید باید به بخش حمل و نقل تزریق شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در سی و پنجمین جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسات اعضا با نمایندگان مجلس درباره بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: من در حال حاضر نمی‌توانم درباره خروجی آن صحبت کنم، اما امیدوارم نتایج آن خوب باشد و به همین دلیل هم جلو رفتیم.

چمران بیان کرد: نشست دقیق و مفصلی با رییس مجلس داشتیم گرچه قبلا هم کتبا موضوعات را اعلام کردیم. البته دوستان شهرداری هم کمک کردند و پیشنهاداتی ارائه دادند.

وی ادامه داد: امکان بازنگری در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد برخی از احکام آن نیاز به بودجه ندارند، زیرا حکم است که این‌ها را راحت‌تر می‌شود اصلاح کرد، اما کمک‌های مترو را می‌شود انجام داد و به نتایج خوبی رسید.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: بودجه  ۳۷ هزار میلیاردی که اصلاح شد اگر فراتر برود بدون تردید باید به بخش حمل و نقل تزریق شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: زلزله خیز‌ترین کشور‌های جهان خودشان را آماده زلزله کرده اند و مقاوم شده‌اند. ما نیز در شهرداری و شورای شهر باید به این سمت برویم که مقام سازی ساختمان‌ها را در دست داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای کشور ما که ادعای فرهنگی بودن دارد و کشوری هستیم که بر مبنای فرهنگ شکل گرفته و فرهنگ غنی دارد جالب نیست که تعداد بی سوادان زیاد باشد.

چمران یادآور شد: ۹ دی ماه در تاریخ ما روز فراموش نشدنی باقی مانده است بعد از فتنه ۸۸ و مسائلی که پیش آمد و حوادثی که روز عاشورای حسینی آن سال رخ داد و به مقدسات ما توهین شد و کشور را مدتی معطل گذاشتند ملت ما در ۹ دی ماه به پا خواست و نشان داد پای انقلاب، رهبری و اعتقادات خود است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.