سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام خدمات شرکت برق آذربایجان‌غربی در سامانه "برق من" ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به فعال بودن سامانه غیرحضوری طرح "برق من" در استان، گفت: مشترکان با نصب این سامانه می‌توانند تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را دریافت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اکبر حسن بگلو اظهار کرد: مشترکان خانگی برق باید نرم افزار "خدمات غیر حضوری برق ایران " را نصب کرده و از تمامی خدمت این شرکت به صورت غیرحضوری برخوردار شوند.

وی ادامه داد: استعلام وضعیت دسته بندی در طرح برق امید، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید، تغییر نام و مکان، ازمایش کنتور، تفکیک و ادغام به راحتی از طریق این نرم افزار انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت و مشاهده سوابق و ثبت خاموشی از دیگر خدماتی است که توسط این نرم افزار قابل اجراست.

حسن بگلو با بیان اینکه این نرم افزار از سایت شرکت برق و سامانه بازار قابل دانلود و نصب است اضافه کرد: مشترکان برق استان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

وی با اشاره به هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، افزود: این شرکت به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات برق رسانی را به صورت غیرحضوری ارایه می‌کند.

۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار هستند؛ هزار و ۲۵۰ مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یک‌هزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود.

بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کار‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.