سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد خودمالک در کردستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: براساس تصمیمات جدید و به منظور بهره‌مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، افراد خود مالک می‌توانند از تسهیلات این طرح برخوردار شوند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار داشت: بر این اساس مردم استان در همه شهر‌هایی که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت‌نام در آن، از تسهیلات مقرر در طرح برخوردار شوند.

مرادی با بیان اینکه میزان تسهیلات در سنندج سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در سایر شهر‌های استان سه میلیارد ریال است، گفت: مالکان این اراضی می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات در یافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

او با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: نکته بسیار مهم این است افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین‌نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.