معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت:تاکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی در استان برای خانه دار شدن در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مصطفی رضایی معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: طرح اقدام جهش تولید مسکن پس از تصویب مجلس برای اجرا به دولت ابلاغ شد و براساس آن متقاضیان مسکن با رعایت شرایط و ضوابط واگذاری تا ۲۸ آبان ماه فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند.

رضایی افزود:تاکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی در استان برای خانه دار شدن در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۵۰ نفر برای تحویل مسکن تایید نهایی شدند و ۷ هزار و ۵۰۰ نفر واریز وجه نموده اند.

او سهم استان کردستان را برای چهار سال آینده در این طرح، احداث ۸۲ هزار واحد اعلام کرد و یادآور شد: سهم استان برای سال نخست در این طرح، احداث ۲۰ هزار و ۵۰۰ واحد است و هم اکنون نیز متقاضیان در حال ثبت نام در سامانه مسکن هستند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: با توجه به تامین زمین مورد نیاز برای احداث طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون برای چهار شهر سقز، دیواندره، دهگلان و شهر جدید چناره، اقدامات لازم به عمل آمده است.

رضایی افزود: برای متقاضیان سایر شهر‌های استان نیز در حال تامین زمین هستیم.

او  تصریح کرد: زمین در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ۹۹ ساله است و تسهیلاتی نیز در خصوص صدور پروانه ساختمانی یا نظام مهندسی نیز در آن لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.