سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری حماسه یوم الله ۹ دی با رمز عبور از فتنه در کرمان

مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی با شعار تجلی وحدت و رمز عبور از فتنه در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم شعاع،  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که مردم با هوشیاری و بصیرت خود حماسه‌ای بزرگ را با پیروی از ولایت فقیه رقم زدند.

 انجم شعاع همچنین یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشت و افزود: شهید سلیمانی هم با اخلاص برای مردم انقلاب و اسلام کار کرد و به عنوان سرباز ولایت و گوش به فرمان ولایت فقیه در سخت‌ترین شرایط تا پای جان از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کرد.

او با بیان اینکه مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در سراسر استان برگزار می‌شود گفت: مراسم اصلی ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه ۹ دی در حسینیه ثارالله کرمان با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی آیت الله دری نجف ابادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک برگزار خواهد شد.

انجم شعاع افزود: مراسمی ساعت ۳ بعد از ظهر روز نهم دی در گلزار شهدا و در جوار مزار سردار دل‌ها برگزار می‌شود و همچنین روز جمعه نیز بعد از نماز مغرب و عشا ساعت ۱۸و ۳۰برنامه‌ای در هیئت شهدای بیت الله الحرام با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: 9دی ماه ، فتنه 88
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.