سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

شناسایی آسیب‌ها و مسائل مختلف مردم مایه امیدواری است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر مردمی بودن فعالیت‌ها گفت: شناسایی آسیب‌ها، مشکلات و مسائل مختلف مردم مایه امیدواری است و باید مراقبت کنیم تا این هدف مقدس پاک باقی بماند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: انتساب گروه‌های مردمی به کار‌های سیاسی لغزنده و به اصل کار لطمه می‌زند و در صورت انجام کار‌های سیاسی همواره خود را محور حق دانسته و گروه‌های مقابل را محکوم می‌کنیم.

وی گفت: کار باید منصفانه و فارغ از مسائل قومی، مذهبی و حزبی دنبال شود، زیرا در غیر این صورت مردم نیز ما را به سیاسی کاری قضاوت خواهند کرد.

امام جمعه زاهدان  گفت: انجام فعالیت از سوی مردم در سازمان‌های مردم نهاد مطلوب است، اما باید توجه داشت که انتساب به جناح‌های مختلف هدف مقدس و احساس پاک را به کار‌های سیاسی همراه خواهد کرد بنابراین فعالیت‌های مردمی به سیاسی‌کاری آلوده نشود.

وی گفت: انجام کار به صورت تخصصی، همکاری با سایر نهاد‌ها و پرهیز از موازی کاری مهم است و باید برای اینکار قسمت‌های مختلف را شناسایی و سپس با همکاری و تقسیم کار امورات را پیش ببریم.

 محامی فعالیت‌های صورت گرفته را مطلوب عنوان و گفت: اقدامات انجام شده خوب است، اما باید مشخص شود که تا چه میزان به نتیجه رسیده که برای کسب نتایج بهتر باید فعالیت‌ها را اولویت‌بندی و کمیته‌های مختلف یک کار را دنبال و تا حصول نتیجه دنبال کرده و اطلاع‌رسانی کنند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات سیستان و بلوچستان سال‌هاست که وجود دارد و همچنان به قوت خود باقی است که باید روی حل یک مشکل تمرکز کرده و پس از نتیجه‌گیری به دنبال حل مشکلات دیگر بروید.

نماینده  ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: پرونده‌های مختلفی وجود دارد که همچنان به نتیجه نرسیده و مطالبه‌گران باید در ابتدا عملکرد دستگاه‌های مختلف را رصد و سپس دست به دست هم داده و با تبلیغات فراوان مسوولان استان را جهت پیگیری و حل مشکلات وادار کنند.

وی گفت:متاسفانه یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان عدم همراهی مردم و مسوولان با سرمایه‌گذاران است که باعث شده بسیاری از صاحبان سرمایه تمایلی به فعالیت در استان نداشته باشند که در این جهت نیازمند فعالیت‌های فرهنگی مستمر هستیم، زیرا رشد و توسعه استان با چنین فعالیت‌های حاصل خواهد شد.

همچنین در ابتدای این نشست رییس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و گفت: فعالیت این سازمان به مدت ۲ سال است که آغاز شده و طی این مدت کارگروه‌های مختلف تشکیل و به دنبال راه اندازی مجموعه‌های شهرستانی هستیم.

عیسی ابراهیم زاده  گفت: سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت رصد‌هایی پیرامون هر گونه فساد را صورت داده و همچنین در هر فسادی که دست کم یک سوی آن مقامات حقیقی یا حقوقی باشند جهت رسیدگی ورود کرده و در مواجهه با مشکلات راهکار‌هایی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.