نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سازمان حفاظت هواپیمایی سپاه در انجام وظیفه اولویت حفاظت هواپیمایی سپاه حفظ جان و کسب رضایت مردم باشد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در دیدار اعضای یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان که به مناسبت پنجم دی ماه، سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد با تشکر از تلاش‌های این قشر اظهارداشت: امنیت از ابعاد مختلف دارای اهمیت ویژه‌ای است، اما تا زمانی که امنیت برقرار است کسی قدر آن را نمی‌داند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به تلاش سپاه حفاظت هواپیمایی در کنار دستگاه‌های مختلف برای تامین امنیت، بیان کرد: رعایت اخلاق اسلامی برای همه واجب است، اما از برخی افراد انتظارات بیشتری وجود دارد و در سیستم حفاظت هواپیمایی از طرفی باید در بازرسی و مجموعه فعالیت‌ها کار بخوبی و با جدیت صورت گیرد، اما به گونه‌ای مراقبت شود که منجر به ناراحتی مردم نشود.
وی ادامه داد: انجام وظیفه سازمانی با خلوص نیت و نگاه عبادی به کار مهم است، اما در انجام وظیفه باید با خوش‌رویی دنبال کسب رضایت مردم بوده و برای حفظ جان آن‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار