سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده‌ای در ملایر

اقدامات ایمنی اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای ملایر امسال موجب کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده‌ای شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هاشم اسکندریان، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: امسال به منظور ارتقای ایمنی و رضایت مسافران و شهروندان ملایری اقدامات خوبی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است.

او افزود: روکش آسقالت بیش از ۲۶ کیلومتر از راه‌های شریانی شهرستان و اصلاح بیش از ۲ نقطه از مقاطع مختلف جاده‌های شریانی در سطح شهرستان از جمله این اقدامات بوده است.

اسکندریان گفت: در این زمینه بیش از ۵ پل تعریض، ۲۰۰ هزار متر مکعب ترانشه برداری و ۱۵۰ هزار متر مکعب تعدیل شیب شیروانی راه‌ها انجام شده است.

رئیس راهداری ملایر اضافه کرد: در شهرستان ملایر ۴ راهدارخانه ثابت و یک راهدارخانه سیار با ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری وجود دارد.

اسکندریان با اشاره به اینکه جداسازی لاین رفت و برگشت ملایر همدان از دیگر اقدامات در دستور کار است، یادآور شد: شهرستان ملایر با بیش از یک هزار کیلومتر انواع راه رتبه نخست استان را درطول راه‌ها دارد.

او با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ دهانه انواع پل و آب رو در حوزه استحفاظی شهرستان بیان کرد: در سال جاری با توجه به اقدامات خوبی که در حوزه راهداری و حمل و نقل انجام شده است، شهرستان ملایر با کاهش حوادث جاده‌ای رو به رو بوده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه اولویت اصلی راهداری ملایر ارتقا ایمنی راه‌های شریانی اصلی، فرعی و روستایی است، ابراز داشت: در صورت تأمین اعتبار، عملیات اجرایی محور گردنه زاغه نیز در این شهرستان به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.