سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریش و قیچی قیمت خودرو دست وزارت صمت؛ بازار خودرو با حذف شورای رقابت به کدام سمت می رود؟

شورای رقابت روز گذشته از سیستم قیمت گذاری خودرو کنار گذاشته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شورای رقابت روز گذشته از سیستم قیمت گذاری خودرو کنار گذاشته شد تا این بار تصمیمات وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار به میدان کنترل گرانی های بی اساس این محصولات بیاید.

 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
میخواهد گران کردن خودرو را با دروغگویی با ظلم و ستم و جنایتی آشکار در حق ملت کرده با حرفهای غیر قابل قبول توجیع کند این وزیر صنعت معدن
م
۱۳:۳۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بابا یک بار برای همیشه
تمام دنیا خودرو آزاد است فقط راهش را بلد نیستید برید یاد بگیرید تویوتا بنز و....
تمام دنیا فوتبال خصوصی است برید یاد بگیرید بارسلون رئال منچستر بایرن و ....
داشگاه ها تمام دنیا اساتید در بین خودشان ریس انتخاب میکنند آکسفورد ام ای تی و.....
دست از این همه انحصار و عقب ماندگی بر دارید در دنیا مثل عقب افتاده ها شدیم
مشکل کجاست از عرضه سالم و تقاضای سالم است
بانکها در کار تولید نیستند باید با تولید کننده واقعا شراکت کنند آن وقت رونق اقتصادی داریم
محمد
۱۳:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
عزیزان خودروساز داخلی این همه نه خودشون رو اذیت کنند نه ملت رو بیایید خیلی تمیز و راحت تمام خودروهای داخلی آشغالتون رو قیمت پایه 2 ملیارد تومان بگذارید که دیگه مردم قادر به خرید آنها نباشند و دیگه دست از خرید خودرو بردارند و به زندگیشون برسند
این روش بسیار عالی است که وقتی هم کسی با این شرایط خرید بدانیم که یه بی عقل واقعیه و از طرفی هم دیگه نمیفرمایید که خوردوساز داخلی با این شرایط در ضرر است
و بحث ها خاتمه می یابد
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
؛بازار رو بترکون
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
مشکل از شورای رقابت نیست، مشکل طمع انسانیه!
سیری پذیر نیست
تو این کشور، روابط بر ضوابط ارجحیت دارد!
و این مسئله سبب ایجاد لابی گری بخش خصوصی با بخش دولتی میشه، بدون ترس از اعمال قانون و هیچ وقت تمومی نداره
برید دنبال شفافیت سازی اموال مسئولین و خانواده هایشان، شاید فرجی شود!
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
جالبه میگن قیمت باید آزاد و بر اساس عرضه و تقاضا باشه ولی نمیگن چرا تو ایران رقابت انحصاری داریم. قیمت خودرو رو آزاد کنید ولی واردات رو هم آزاد کنید
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خدایا چرا همش داریم دروغ میگیم! چرا!
ناشناس
۰۴:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
برو بابا فعلا که همون وضعیت دولتهای غربی نظام سرمایه داری اینجا به نحو بدتر پیاده می شه حداقل اونا یک حقوق بالا یک وام با بهره خیلی کم می دن اینجا پول نداشته باشی از زباله کنار خیابون کمتری شما خودت حساب کن فردی با حقوق متوسط 6 میلیون بعد از کسر اجاره خانه یک کبریت خانه 60 متری ماهی 2 میلیون بعد کسر هزینه خانوار 5 نفره خیلی اقتصادی و قناعت 3 میلیون هزینه های درمان و غیره تازه یک چیز باید قرض بگیره بتونه از پس زندگی بر بیاد حالا چند سال طول می کشه به ماشین اونم کمترین قیمت ماشین بازار که کم کم 150 میلیونی برسه؟اصلا می رسه؟ واقعا خنده داره این وضعیت پدر بنده تازه کارمند دولت هست بعد هی بگید فرزند آوری خخخخخخخخخخ بنظرم بدید همون رانتی ها فرزند آوری کنن والا کل پول مملکت که دستشون هست بدید همون افراد یکی همین صنعت رانتی فرغون سازی بدید انشاالله با نسل آینده این رانتی ها کشور رو ،رو به جلو ببرید از بس کار می کنن می گما.
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
هزار بار گفتم ارزش پول ملی باید بالا بیاد مشکل ما افزایش قیمت نیست کاهش ارزش پول ملی است.