سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری:

در بیان وقایع سال ۸۸ باید به مباحث اغنایی و تبیینی توجه شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:باید در بیان وقایع سال ۸۸ به مباحث اغنایی و تبیینی توجه ویژه ای شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت ۹ دی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در بیان وقایع سال ۸۸ باید به مباحث اغنایی و تبیینی توجه شود اظهار داشت: برخی ابعاد فتنه دشمن و چگونگی حضور مردم در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب همچنان ناشناخته مانده است.

او افزود: حضور ۴۰ میلیونی مردم ایران در پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ در حالی که فضای جهان را دگرگون کرده بود و نشانه‌ای بزرگ از مردم‌سالاری به شمار می‌رفت، با تلاش دشمنان به چالش کشیده شد.


بیشتر بخوانید


انصاری اضافه کرد: دشمنان با برنامه از قبل طراحی شده و با کمک عده‌ای افراد نفوذی، ابتدا به اقدامات هنجارشکنانه در راهپیمایی ۱۳ آبان دست زدند و سپس در عاشورای حسینی و در حالی که مردم مشغول عزاداری این ایام بودند به ساحت امام حسین (ع) اهانت کردند که در این زمان دیگر غرور مذهبی مردم ایران اسلامی به جوش آمد و با حضوری کم‌نظیر حادثه نهم دی را خلق کردند.

او به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پاسداشت سالروز نهم دی و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش در استان اجرای برنامه‌های تبیینی را از مدتی قبل در این راستا آغاز کرده‌اند و تلاش خواهد شد با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها روند برگزاری برنامه‌های اغنایی به نحو مطلوبی ادامه یابد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.