سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال انتقادات از تصمیمات سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی؛

جلسه‌ی فنی محمد بنا با علیرضا دبیر برگزار شد

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به دیدار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال انتقادات شدید برخی از قهرمانان نامدار جهان و المپیک و مربیان کشتی از سیستم حاکم بر تیم ملی کشتی فرنگی و تصمیمات محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جلسه‌ی فنی برگزار کرد.

بر همین اساس در ابتدای این جلسه مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی و انتخابی تیم ملی در زاهدان به صورت کامل بررسی شد.

پس از آن در مورد تعداد نفرات حاضر در رقابت‌های انتخابی جام تختی و سهمیه‌های اختصاص یافته به استان‌ها بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

در ادامه در مورد زمانبندی و حضور کشتی گیران در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی گفتگو شد و پس از آن نیز در مورد اعزام کشتی گیران منتخب به رقابت‌های بین المللی و شرایط نفرات منتخب پس از این مسابقات بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

همچنین برنامه‌ی کادر فنی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان در اواخر فروردین ماه، انتخاب ملی پوشان برای رقابت‌های جهانی صربستان در شهریورماه و رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو چین در اواخر شهریورماه توسط محمد بنا به صورت کامل شرح داده شد و رئیس فدراسیون کشتی در جریان برنامه‌های کامل کادر فنی کشتی فرنگی قرار گرفت.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نمانده، رئیس فدراسیون کشتی جویای برنامه ریزی محمد بنا و کادر فنی در مورد حضور تیم ملی کشتی فرنگی برای این بازی‌ها شد و تصمیم بر آن شد تا کادر فنی کشتی فرنگی پس از بررسی‌های لازم، برنامه‌ی خود را تا پایان المپیک پاریس به فدراسیون کشتی ارائه دهد.

بنابراین گزارش نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر ملک محمدی مسئول ستاد پزشکی ورزشی مجموعه ورزشی آزادی و کمیته پوشش پزشکی مسابقات این فدراسیون ظهر امروز با حضور در فدراسیون کشتی، دوز سوم واکسن کرونا جمعی از مسئولان، مربیان، کشتی گیران و پرسنل فدراسیون کشتی را تزریق کردند.

محمد بنا، محمدرضا گرایی، بهروز حضرتی پور، اکبرنژاد مسئول حراست، پرورده مسئول روابط عمومی از جمله نفراتی بودند که دوز سوم واکسن کرونای خود را دریافت کردند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پیش از این دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.