سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام :

حرکت مردم در نهم دی تجلی ولایتمداری بود

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه حرکت مردم در نهم دی تجلی ولایتمداری بود، گفت: زنده نگه داشتن حماسه نهم دی ماه ابتکارحکیمانه مقام معظم رهبری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در جلسه هماهنگی مراسم نهم دی ماه در ایلام گفت: فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله دفاع مقدس خطرناک‌تر بود و می‌توانست تمامی دستاورد‌های ملت ایران را بر باد دهد.

او تصریح کرد: شعار محوری امسال در گرامیداشت روز بصیرت، میثاق امت با ولایت تحت عنوان تجلی وحدت ملی رمز عبور از فتنه نامگذاری شده است، تمامی برنامه‌ها حول این محور برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: زنده نگه داشتن حماسه نهم دی ماه ابتکار الهی و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی بود تا مبادا این حماسه مهم دستخوش فراموشی نشود.

چراغی پور بیان کرد: حرکت مردم در نهم دی تجلی ولایتمداری، دشمن شناسی و بصیرت و همبستگی ملی و یک حماسه عاشورایی بود که محاسبات دشمن را در هم ریخت.

او اظهار کرد: عده‌ای سعی می‌کنند با تحریف، فتنه ۸۸ را به یک حادثه عادی سیاسی و یک سوء تفاهم سیاسی و یک راهپیمایی حکومتی تقلیل دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.