سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی خودرو؛

گلادیاتور ۲۰۲۲؛ پیکاپی کاملا جدید از جیپ برای تردد در جاده‌های صعب العبور

جیپ برای افرادی که عاشق نام تجاری این خودروسازی هستند، گلادیاتور ۲۰۲۲ را معرفی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جیپ برای افرادی که عاشق نام تجاری این خودروسازی هستند، گلادیاتور ۲۰۲۲ را ساخته است. این خودرو با توجه به تطبیق پذیری بیشتر پیکاپ آن نسبت به شاسی بلند محبوب رانگلر، ساخته شده است. گلادیاتور دارای امکانات زیادی برای نسل جدید است، نه تنها دارای پانل‌های بدنه قابل جابجایی و توانایی حرکت راحت در خاک و گل است، بلکه می‌تواند دو خودرو سنگین وزن را یدک بکشد.

همچنین دارای یک تخت بار در پشت است که باعث ارتقای امکانات آن شده است. مطمئنا رانگلر در تردد مسیر‌های سخت چابک‌تر است، اما فاصله محوری طولانی‌تر گلادیاتور سواری بهتری فراهم می کند. در مقایسه با رقبای دیگر مانند فورد رنجر و نیسان فرانتیر، جیپ در بزرگراه ها نیز سرعت‌ بالایی دارد.

جیپ هیچ تغییر قابل توجهی در خط تولید گلادیاتور برای سال ۲۰۲۲ ایجاد نکرده است. البته، همیشه این احتمال وجود دارد که این شرکت یک نسخه ویژه را در مقطعی از سال عرضه کند، همانطور که با نسخه تگزاس تریل ۲۰۲۱ که به طور انحصاری فروخته می‌شود، انجام داد. در ایالت Lone Star گلادیاتور، دارای موتور V-۸ با  ۴۷۰ اسب بخار قدرت است که در Wrangler Rubicon ۳۹۲ به تازگی معرفی شده است.

 

این خودرو در نسخه Sport S نیز ارائه شده است که دارای امکانات ویژه تر مانند لاستیک‌های پهن تر و دیفرانسیل عقب ضد چرخش است که می تواند کشش بهتری را ایجاد کند.   در داخل نیز شاهد امکانات خوبی هستیم، هدلینری برای جلوگیری از ورود صدا و دما در نظر گرفته شده است و همچنین یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۸.۴ اینچی در آن طراحی شده است که نسبت به نسل قبل ارتقا داشته است. 

 

گلادیاتور از یک موتور ۳.۶ لیتری V-۶ استفاده می‌کند که ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک گیربکس استاندارد شش سرعته دستی یا یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک اختیاری هدایت می‌شود.

 

نسخه Overland برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به ۷.۲ ثانیه زمان نیاز دارد؛ به عبارت دیگر، کمی کندتر از اکثر رقبا است جیپ همچنین یک گلادیاتور با موتور ۳ لیتری V-۶ دیزلی طراحی کرده است که توان بالایی دارد. در مقایسه با رانگلر معمولی، گلادیاتور ۱۹.۴ اینچ فضای اضافی بین چرخ‌های جلو و عقب دارد. جیپ می‌گوید این قابلیت به بهبود سواری و هندلینگ پیکاپ کمک می‌کند. 

متاسفانه جیپ فرمان بسیار دقیقی ندارد و سواری بر روی سطوح ناهموار می‌تواند کمی سخت باشد. با این حال، این ویژگی‌ها بخشی از فرمولی است که گلادیاتور را هم به یک پیکاپ بار قانونی و هم ابزاری آماده برای تردد مسیر‌های صعب العبور تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.