سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدینی:

خشک بودن رودخانه فصلی شیراز ارتباطی با شهرداری ندارد

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک شیراز گفت: لایروبی رودخانه فصلی شیراز هر ساله توسط شهرداری انجام می‌شود و خشک بودن این رودخانه ارتباطی با شهرداری ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سوژه‌ای تحت عنوان "رودخانه‌ای در شهر شیراز که به دست فراموشی سپرده شد + فیلم" در شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ثبت شده است.

در این سوژه آمده است که خشک شدن این رودخانه موجب بروز مشکلات زیست محیطی بسیاری از جمله انباشت زباله و سرازیرشدن فاضلاب به بستر رودخانه شده است، به گفته شهروند خبرنگارما؛ باتوجه به وضعیت نامناسب رودخانه و خشک شدن آن، اهالی این منطقه نگران سلامت خود و فرزندانشان هستند، بار‌ها به شهرداری این منطقه مراجعه کردیم، اما هیچ کس پاسخگو نیست.


بیشتر بخوانید: 


خبرنگار ما برای پیگیری به سراغ مسئول مربوطه رفت. علی عابدینی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: لایروبی رودخانه فصلی (رودخانه خشک) شیراز هرساله توسط معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه از نامش پیداست رودخانه خشک است، افزود: خشک بودن رودخانه ارتباطی با شهرداری ندارد و این رودخانه فصلی است.

عابدینی ادامه داد: از بلوار چمران تا پل باغ صفا در حریم منطقه یک اصلا هیچ حریم ساخت و ساز مسکونی نداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.