سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل همه واحد‌های احداثی مددجویان پاتاوه تا دهه فجر

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش پاتاوه گفت: تا دهه فجر همه واحد‌های احداثی مددجویان بخش پاتاوه به آنان تحویل داده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آبسلان رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش پاتاوه گفت: در پی حادثه زلزله شهرستان دنا در ۲۹ بهمن ماه پارسال به ۱۵۰ واحد مدد جویان در این بخش خسارت وارد شد.

او افزود: از این تعداد واحد خسارت دیده ۴۷ واحد نیاز به ساخت و ساز مجدد و ۱۰۳ واحد به دلیل خسارات جزئی به تعمیرات نیاز داشت.
آبسالان با بیان اینکه از ۴۷ واحد احداثی ۲۶ واحد تکمیل و به مددجویان واگذار شد اضافه کرد: مجموع پیشرفت کاری ۲۱ واحد باقیمانده احداثی ۸۰ درصد است.

او مجموع پرداختی تسهیلات بلاعوض کمیته امداد به واحد‌های احداثی را ۸ میلیارد و ۸۰۰ و پنجاه میلیون ریال اعلام و ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۲۱ واحد باقیمانده احداثی نیز تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری می‌برسد.

رئیس اداره کمیته امداد بخش پاتاوه از پرداخت تسهیلات به واحد‌های تعمیری هم خبر داد و گفت: از ۱۰۳ واحد تعمیری تاکنون به ۹۶ واحد براساس میزان خسارات وارد شده تسهیلات بلاعوض ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال و در مجموع بیش از ۴میلیارد و پانصد و چهل و نه میلیون ریال از سوی کمیته امداد برای تعمیرات این تعداد واحد پرداخت شده و پرداخت تسهیلات بلاعوض ۷ واحد تعمیری باقیمانده نیز در دست اقدام است.

او به دیگر حمایت های این نهاد حمایتی به زلزله زدگان در این بخش اشاره کرد و گفت: از زمان وقـوع حادثه زلزله تاکنون کمیته امداد پاتاوه کمک‌های حمایتی زیادی از جمله بسته‌های معیشتی، بسته های بهداشتی مقابله با کرونا، وسایل گرمایشی و سرمایشی و همچنین فرش و پتو بین مددجویان زلزله زده در این بخش توزیع شد.

آبسالان سهمیه ایزوگام واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در بخش پاتاوه را ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: تاکنون از این مقدار ایزوگام ۳ هزار مترمربع اجرا شده و مقدار باقیمانده نیز بعد از بارندگی‌ها اجرا می‌شود.

او از راه اندازی سیستم امداد هوشمند در این بخش خبر داد و اضافه کرد: در این سیستم مددکاران به صورت چهره به چهره با مددجویان از نزدیک همه نیازمندی‌های خانوار‌های زیر پوشش را بررسی، ثبت و ضبط کرده و نیاز‌های واقعی این خانوار‌ها تامین می شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.