سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰ عملیات آتش نشانی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به تشریح عملیات امداد و نجات این سازمان طی دیروز پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت:  ساعت ۱۲ و ۵۶ دقیقه دیروز  واژگونی خودروی تیبا در بین مسیر میدان جمهوری و پل مدافعان حرم منجر به مصدومیت ۲ سرنشین زن و مرد خودرو شد.

او ادامه داد:  آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار تخصصی مصدومین را از اتاقک خودرو رهاسازی کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری اضافه کرد: حریق انبار مواد بهداشتی ساعت ۱۴ و ۴۹ دقیقه درمنطقه نادری خیابان شمشیری به علت بی احتیاطی در هنگام ایزوگام نیز مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار حریق منازل مسکونی ساعت ۱۶ و هفت دقیقه در پردیس خیابان هستی و ساعت ۱۶ و ۲۳ دقیقه در کیانپارس خیابان ۱۰ غربی به علت بی احتیاطی و افتادن زغال بر روی پرده همچنین حریق ترانس برق در شهرک دانشگاه با عکس العمل سریع آتش نشانان را از دیگر اقدامات انجام شده طی دیروز عنوان کرد.

این مقام مسئول افزود:  آتش نشانان در شهرک دانشگاه دست پیرزن ۷۵ ساله را که در بالابر گیر افتاده بود رها سازی کردند.

قنبری اضافه کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس و محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کمپلو، کوی ملت و کیانشهر ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.