سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعبداللهیان: در دیدار صمیمانه با الهام علی‌اف نقشه راه روابط بخوبی ترسیم شد

وزیر خارجه گفت: در سفر رسمی به باکو، بر فصل نوینی از مناسبات توافق و در دیدار صمیمانه با آقای الهام علی‌اف بخوبی نقشه راه روابط ترسیم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در توئیتر خود درباره سفیر اخیرش به جمهوری آذربایجان نوشت: «در سفر رسمی به باکو، بر فصل نوینی از مناسبات توافق شد. در دیدار صمیمانه با آقای الهام علی‌اف بخوبی نقشه راه روابط ترسیم شد. رایزنی‌های مفید با همکارم آقای جیجون بایرامف و رییس مجلس داشتم. حضور در جمع گرم ایرانیان عزیر تکمیل کننده سفر بود. اولویت سیاست همسایگی در دستور کار است.»

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه چهارشنبه در صدر یک هیات دیپلماتیک به جمهوری آذربایجان سفر کرد. وزیر امور خارجه در بدو ورود به باکو گفت: برنامه‌هایی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه میان تهران و باکو داریم. از این پس شاهد افزایش سفر متقابل مسئولان دو کشور خواهیم بود.

او در ادامه گفته بود که در این سفر دیدار‌های در سطح بالا با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت. ایده‌های متنوعی را برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها به همراه دارم که در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان این ایده‌ها مطرح خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 


امیرعبداللهیان در این سفر با الهام علی اف رئیس جمهور، صاحبه غفاراوا رئیس مجلس و جیحون بایرامف وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
پیام رو در توئیتر گذاشتن؟
مگه توئیتر فیلتر نیست؟
پس پیام برای ما گذاشته نشده دیگه؟ چون برای ما فیلتره.
احتمالاً برای خودشون گذاشتن که بعداً یاداوری بشه.