سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با جمعی از خانواده شهدا

استاندار چهارمحال و بختیاری با جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در لردگان دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری امروز پنج شنبه با تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان لردگان دیدار و گفتگو کرد.

او در این دیدار گفت: دشمن با هدف ترویج ناامیدی و فاصله بین مردم و حکومت، از طریق شیوه‌های مختلف تبلیغاتی، تلاش می‌کند، اما بصیرت مردم انقلابی کشور توطئه آنان را خنثی می‌کند.


بیشتر بخوانید


حیدری افزود: دشمن برای برنامه‌ریزی به منظور ضربه زدن به دولت، اتاق فکر‌هایی را طراحی و فعال کرده است، اما با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره توانستیم به پیروزی برسیم.

او اضافه کرد: دولت انقلابی سیزدهم پای کار آمد تا صادقانه برای خدمت خالصانه به مردم تلاش کند.

حیدری گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی با دست خالی در برابر ائتلاف بین‌المللی ایستادگی کردند و امروز هم باید با همان روحیه جهادی برای توسعه کشور تلاش کنیم.

او افزود: حضور میدانی مسئولان در شهرستان‌ها روند رفع مشکلات موجود را تسریع می‌کند.

حیدری اضافه کرد: توسعه جهشی چهارمحال و بختیاری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، بنیاد‌ها و قرارگاه‌های ملی و با همکاری دولت و مجلس انقلابی تحقق می‌یابد.

او ادامه داد: تقویت، اعتمادسازی و فعال کردن بخش خصوصی همزمان با دوری از کاغذبازی اداری، می‌تواند منجر به تسریع در روند سرمایه‌گذاری با هدف توسعه همه‌جانبه می‌شود.

حیدری گفت: از ظرفیت‌های نخبگان، استادان دانشگاهی و صاحبنظران برای ایجاد تحول در شاخص‌های مختلف مرتبط با توسعه‌یافتگی استان بهره‌گیری و بهره‌مندی خواهد شد.

او افزود: سفر‌های شهرستانی مدیریت ارشد استان و سرکشی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی به شناسایی سریع‌تر مشکلات و شناخت راهکار‌های اجرایی رفع این مشکلات کمک می‌کند.

حیدری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در آینده‌ای نزدیک یادآور شد: در این سفر برای تسریع در روند توسعه استان از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری خواهد شد.

او ادامه داد: تامین آب پایدار آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی به منظور ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و رونق اقتصادی با هدف کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در اولویت اصلی قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.