سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار جدید ریحان شهر معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید ریحان شهر در مسجد امام رضا این شهر برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی شهردارجدید ریحان شهر معرفی و از خدمات شهردار سابق تجلیل شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه ریحانشهر از زحمات شهردار سابق مهدی زعیم باشی و سرپرست شهرداری حسین مومنی تقدیر و تشکر و انتصاب نبی رضایی زاده به سمت شهردار ریحان شهر را تبریک گفت : در جمهوری اسلامی ایران همه‌ی عناوین عمران آبادانی، فرهنگ، امنیت و آسایش تمام این‌ها موضوعاتی دراسلام جایگاه خاص خودش را دارد و برای این جایگاه متولیانی قرار دارند. متولیان برای مردم عمران آبادنی، امنیت و آسایش را بهینه سازی و وظایفشان را به نحوه احسن انجام دهند.

علی صادق زاده فرماندار زرندنیز دراین مراسم گفت: شهردار باید وفاق، همدلی و همفکری بین همکاران و نیز خرد جمعی و تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشند و در ادامه از شهردار جدید ریحان شهر خواست تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و از شهردار جدید خواست تا اتمام پروژه‌های نیمه کاره را اولویت‌های برنامه کاری خود قرار دهد.

او افزود:شهرداران پر تلاش و دلسوز همکاری خوبی بامجموعه فرمانداری دارند و در سال ۹۹ اعتباراتی را برای شهرداری‌ها در اختیار قرار دادیم وباپیگیری‌های انجام شده تجمیع عوارضات و اعتبارات دولتی به شهرداری‌ها اختصاص داده شده است، نسبت به سال گذشته ۳۰درصد افزایش داشته است، یکی از کار‌های خوبی که دولت انجام داده توزیع عادلانه ثروت در کشوراست.

رضا ایرانمنش مدیر دفتر امور شهری و روستایی استانداری کرمان ازسرپرست شهرداری حسین مومنی تقدیر و تشکر کرد و گفت:در سطح استان تعدادی از سرپرست شهرداری بودند که با روحیه‌ای واقعاً خیلی موثر واقع شدند و یکی از این سرپرست شهرداری ریحان شهر بود که واقعا خیلی خوب و مفید و موثر در این مدت تلاش کرد تا آخرین روزی که مسئولیت داشت به نحوه احسنت این مسولیت را پذیرفت و انشاالله با همین روحیه در کنار شهردار باشد.

او افزود: شهردار جدید انشالله بتوند با تجربیات و توانایی و انرژی دارد بتواند مفید باشد در دوران مسئولیتش که من مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

اوتصریح کرد: در حوزه درآمد و هزینه با برنامه ریزی و رعایت قوانین و مقررات اعتبارات را در شهر هزینه کند و شهری آباد برای مردم ریحان شهر باشد.

مهدی زعیم باشی شهردار سابق ریحان شهر از عملکرد خود در این مراسم بیان کرد.

حسین مومنی سرپرست شهرداری ریحان شهر گفت: تکمیل میدان حاج‌قاسم‌سلیمانی و نصب المان، روشنایی و زیباسازی، هزار متر مربع پیاده رو سازی و فرش موزائیک و سنگ فرش وپروژه روشنایی بلوار امام خمینی رحمة الله علیه به طول ۸ کیلومتر با مشارکت ۵۰ درصدی اداره برق عنوان کرد.

درپایان از زحمات مهدی زعیم باشی شهردار سابق ریحان شهر و حسین مومنی سرپرست شهرداری ریحان شهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شهرداری ، ریحانشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.