سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد قرارداد بیش از ۵۰ درصد متقاضیان طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی

انعقاد قرارداد بیش از ۵۰ درصد متقاضیان طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی سال ۱۴۰۰ استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: تعداد ۹ هزار و ۳۰۹ متقاضی این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند، که از این تعداد تا کنون ۵ هزارو ۹۵ متقاضی عقد قرارداد داشته اند.

بیک مداح  گفت: سهمیه سال ۱۴۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ۱۰ هزار و ۱۰ واحد است که این سهمیه بر مبنای میزان تقاضای محلی و همکاری دستگاه بانکی در شهرستان‌ها توزیع و تسهیم شده است.

وی گفت: متقاضیان در این طرح از تسهیلات جدید ۱۰۰ میلیون تومانی بهره مند می‌شوند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای سهولت امر، این تسهیلات را با ضمانت زنجیره‌ای به متقاضیان روستایی ارائه می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و وبلوچستان در خصوص اقدامات این بنیاد در موضوع مقاوم سازی گفت: به واسطه تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاخص مقاوم سازی استان به عدد ۴۵ درصد رسیده است که از مهمترین اقدامات اجرایی آن در دوسال اخیر می‌توان به پروژه‌های بازسازی سیل دی ماه ۹۸ با ساخت ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد و مسکن محرومین با ساخت ۱۱ هزار واحد اشاره داشت.

  بیک مداح  گفت: بنا به پیش بینی‌ها و با تاکید ریاست محترم بنیاد مسکن تمامی تلاش‌ها بر این است تا در سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستایی را در استان و کشور برگزار کنیم و همه هموطنان شرافتمند از نعمت سرپناه ایمن و استاندارد برخوردار باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.