سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان:

۲۰۶ سازمان مردم نهاد در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۲۰۶ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان فعال بود که هم‌اینک شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

وی  گفت: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش دانش افزایی سمن‌های استان سال گذشته ۱۲۷ کارگاه توانمند سازی برای فعالان این حوزه برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان گفت: سال گذشته به منظور رفع مشکلات و بهبود وضعیت جوانان استان ۳۱ جلسه ساماندهی امور جوانان در مرکز استان و ۴۴۱ جلسه شهرستانی برگزار شد.

ایوب کرد گفت: در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مهمترین مشکلات جوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و دستگاه‌های متولی امور جوانان به ارائه راهکار‌های خود می‌پردازند تا با هماهنگی با ادارات و نهاد‌ها در سطح استان، از امکانات دولتی به منظور پیشبرد اهداف جوانان استفاده بهینه را داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.