سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم گلبهار و چناران در مجلس شورای اسلامی:

قطار برقی مشهد- چناران دیرتر از زمان موعد به بهره برداری خواهد رسید

نماینده مردم گلبهار و چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: قطار برقی مشهد- چناران دیرتر از زمان موعد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امامی راد نماینده مردم  چناران، گلبهاروبینالوددرمجلس شورای اسلامی دربازدید از پروژه دردست احداث قطاربرقی مشهد-گلبهار-چناران گفت: این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه درون استانی ودارای ردیف بودجه ملی نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری واستانی است.

او  گفت: قسمت تونل این مسیر پیشرفت خوبی داشته است و از کل ۴۶کیلومتر طول مسیر این پروژه ۷۰ درصدآماده ریل گذاری است و تنها تملک ۶ کیلومتر مسیر گلبهار تا چناران باقی مانده است که باید از سوی  مسئولان شهرستان چناران اقدام شود.


بیشتر بخوانید


 نماینده مردم  چناران در مجلس گفت: خوشبختانه این پروژه ردیف بودجه ملی دارد و مورد توجه و مساعدت وزارت راه و شهرسازی و شخص معاون وزیر نیز است.

امامی راد گفت: ما منهای بودجه اختصاص یافته در بودجه سال‌های ۱۴۰۰و۱۴۰۱،یک بودجه ۲۵۰ میلیاردتومانی ازمصوبات سفر رئیس جمهورقبل از دولت طلبکارهستیم که منتظر سفر‌های استانی رئیس جمهور به خراسان رضوی هستیم تا درآن سفر این اعتبارات نهایی شود  و شاهد افزایش اعتبار و افزایش چشمگیر سرعت اجرای این پروژه باشیم..

او گفت: درردیف بودجه این پروژه موعدبهره برداری این پروژه سال ۱۴۰۲قیدشده که باتوجه به تزریق بودجه‌های قطره چکانی واینکه اضافه شدن چناران به این پروژه مدت زمان دیگری به بهره برداری این پروژه اضافه خواهدشد.

انتهای پیام//ح.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۱۸:۱۷ ۰۱ دی ۱۴۰۰
خدا میدونه کی قطار مشهد گلبهار چناران قراره به بهره برداری برسه