سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در ابهر

جانشین فرمانده انتظامی ابهر از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اصانلو جانشین فرمانده انتظامی ابهر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از اماکن خصوصی در یکی از شهر‌های ابهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران  قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد سارقان وارد یک کارگاه خصوصی شده اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی وانت نیسان و ۵۰ میلیارد ریال اموال کارگاه شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با بررسی پرونده‌ها متوجه شدند که چندین فقره سرقت با همین روش در سایر شهرستان‌های استان زنجان و قزوین به وقوع پیوسته است.

سرهنگ اصانلو گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی موفق شدند سارقان را شناسایی و در اقدامی ضربتی یکی از آن ها را در مخفیگاهش در استان‌های همجوار دستگیر کنند.

او افزود: سارق دستگیر شده پس از مواجهه حضوری اعتراف و ماموران پلیس آگاهی موفق شدند متهم اصلی و سرکرده باند را که در ۳ استان تحت تعقیب بود دستگیر کند.

جانشین فرمانده انتظامی ابهر بابیان اینکه با بررسی کارشناسان مشخص شد، سارقان بیش از ۶۰ میلیارد ریال تراکنش بانکی داشته اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.