سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره فرهنگ، هنر و انرژی برق ویژه دانش آموزان کردستان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دومین جشنواره فرهنگ، هنر و انرژی برق ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه با رویکرد صرفه جویی در مصرف برق و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان خبرداد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در نظر دارد با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان و با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف برق و رعایت ایمنی برق در اجرا و بازطراحی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و به منظور پاسخگویی به نیاز‌های دانش آموزان در قالب جشنواره موضوعی «دومین جشنواره فرهنگ، هنر و انرژی برق» اقدام نماید.

نریمانی گفت: انتظار می‌رود دانش آموزان عزیز، بصیر و آینده ساز در سراسر استان کردستان با تولید و ارائه آثار فرهنگی و هنری خود ضمن مشارکت در این جشنواره، رسالت خود را با نگاه هنر در تبیین و تحقق دو هدف اصلاح الگوی مصرف برق و رعایت ایمنی برق انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان  با بیان اینکه مخاطبین این جشنواره دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم هستند؛ گفت: دانش آموزان می‌توانند آثار خود را در شبکه شاد به آدرس @jbargh۲ ارسال کنند.

نریمانی  به زمان بندی اجرای جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه از اول دی ماه لغایت اول بهمن ماه ۱۴۰۰ می‌باشد.

اوخاطرنشان کرد: دانش آموزان دوره متوسطه اول می‌توانند در رشته‌های نقاشی، ویدئوکست و عکاسی و دانش آموزان دوره دوم متوسطه نیز در رشته‌های طراحی، ویدئوکست، عکاسی و فیلم کوتاه (انیمیشن، داستانی و مستند) شرکت نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.