سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه اصناف متخلف در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تعزیزات حکومتی کهگیلویه گفت: اصناف متخلف در این شهرستان بیش از ۶۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علمدار بازرگان رئیس اداره تعزیزات حکومتی کهگیلویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون اصناف متخلف در این شهرستان ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

او افزود: این اصناف در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا جریمه شدند.

بازرگان با بیان اینکه تاکنون ۹۵ درصد پرونده‌های اصناف متخلف در کهگیلویه منجر به رأی شد بیان کرد: عمده تخلفات در بحث کالا و خدمات گران‌فروشی، کم‌فروشی، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، درج نکردن نرخ بوده است.

او اضافه کرد: اصناف متخلف ضمن اخطار و اجبار به رعایت قوانین برای آن‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل خواهد شد و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

بازرگان با اشاره به اینکه نرخ نامه مصوب جدید برای خبازی‌ها ارسال شده است، ادامه داد: بازرسی‌ها به صورت سرزده از ساعت ۶ تا۸  و ۱۰ تا ۱۲ ظهر و در شیفت عصر تا زمان بازگشایی خبازی‌ها ادامه دارد.

رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه گشت‌های مشترک با حضور بازرسان صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در حال انجام است گفت: یک واحد نانوایی در دهدشت به دلیل تکرار تخلف، کم فروشی در طول کمتر از یک سال علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه نوشته اعمال قانون شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.