معاون فرماندار گچساران گفت: ۶۰۵ واحد صنفی متخلف به خاطر رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مرتضی سجاد پور معاون فرماندار گچساران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و با هدف مقابله با این بیماری و الزام صنوف به رعایت مصوبات ستاد کرونا و دستور العمل های بهداشتی ۲۷ هزار و ۴۶۰ مورد بازرسی از اصناف متخلف این شهرستان انجام شد.

سجاد پور افزود: در این مدت ۶۰۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌ های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در شهرستان گچساران شناسایی و پلمب شدند.

او با بیان اینکه بازرسان روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر بر صنوف نظارت دارند اضافه کرد: واحد‌های متخلف پس از شناسایی ابتدا تذکر و اخطار دریافته کرده و در صورت تکرار تخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

سجادپور با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با برگزاری ۸۴ جلسه ستاد کرونا در گچساران ۷۰۰ مصوبه به تصویب رسید ادامه داد: بخش عمده ای از این مصوبات که در خصوص اصناف بوده اجرایی شده است.

استفاده از تمام ظرفیت‌ ها برای پایش مداوم بازار، شناسایی اصناف پرخطر و اعمال محدودیت‌ ها برای خلوت کردن مکان‌ های عمومی این شهرستان از مهمترین مصوبات این جلسات بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.