سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی:

اجرایی شدن مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر پیگیری شود

فرماندار بروجن گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌‎های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی در دستور کار اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر گستره زیادی دارد و برنامه‌های آن نباید به هفته امر به‌معروف و نهی از منکر محدود شود.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌‎های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی در دستور کار اعضای ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر شهرستان بروجن باشد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی دبیر ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری هم گفت: امر به‌معروف و نهی از منکر امری اجتماعی و به زندگی و حیات انسان‌های جامعه وابسته است.

او افزود: تعیین سیاست‌ها و خط‌مشی‌های اساسی، تبادل اطلاعات و نظرات برای شکل‌گیری سیاست‌های مرتبط، آسیب‌شناسی و علت‌های ترک معروف، تعیین الگو‌های رفتاری و زمینه‌سازی مشارکت عمومی و رسانه‌ای جزو اولویت‌های ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر قرار دارد.

احمدی اضافه کرد: شورای امر به‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی براساس دستورالعمل تشکیل و فعال شود.

او اجرای تمامی مصوبات مرتبط با این ستاد را الزامی دانست و افزود: نشست‌های مرتبط با این ستاد براساس قانون باید سالانه حداقل ۶ مرتبه با حضور اعضای ۱۶ گانه برگزار و مصوبات آن به ستاد استانی ارسال شود.

حجت‌الاسلام سید محمد احمدی امام جمعه بروجن و رئیس ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر شهرستان بروجن نیز گفت: امر به‌معروف و نهی از منکر در جامعه امری تعطیل ناپذیر و روح حاکم بر فعالیت‌های انسان‌ها است.

او افزود: توجه به اصل گفتمان امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه تمامی فعالان فرهنگی باشد.

در پایان این جلسه طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام سیدشجاع درخشان به‌عنوان دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجن معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام متقی‌زاده تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.