نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود نگاه فرهنگی در ادارات و نهاد‌های استان از جمله اقامه نماز جماعت، امر به معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی و سلامت مجموعه اداری تقویت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری این استان که در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد اظهار داشت: انتظار می‌رود نگاه فرهنگی در ادارات و نهاد‌های استان از جمله اقامه نماز جماعت، امر به معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی و سلامت مجموعه اداری تقویت شود.

او افزود: میل به خدمت در استان شکل گرفته است و همه موظفند تا با استاندار در راستای خدمت به مردم و پیشبرد امور همراهی و همکاری کنند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، لازمه خدمت به مردم را برخورداری از روحیه جهادی دانست و اضافه کرد: این روحیه در استاندار وجود دارد و انتظار می‌رود با وحدت و وفاق لازم زمینه خدمت بیش از پیش به مردم فراهم شود.

او در ادامه بر سرعت‌بخشی به امور استان تاکید کرد و گفت: برخی نسبت به کُند بودن کار‌ها گلایه‌مند هستند که انتظار می‌رود به کار‌ها سرعت بیشتری داده شود و قسمتی که مربوط به پیچیدگی‌های اداری است سریع‌تر رفع گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه عهده‌دار شدن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک نعمت عنوان کرد و افزود: برای اینکه مسئولیت‌های محوله به نعمت تبدیل شوند مدیران باید زُهد پیشه کنند و نسبت به دنیا و مادیات بی‌اعتنا باشند.

او لازمه دست‌یابی به زُهد را تقوا دانست و خاطرنشان کرد: اگر مدیران تقوا داشته باشند بی‌شک در انجام امور محوله خود موفق خواهند بود و اشتباهات کمتری مرتکب می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام نمونه مدیریت حکیمانه را مدیریت مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: زُهد، تقوا و حکمت سبب می‌شود تا انسان نه تنها در دنیا زبانی گویا و چشمانی بصیر داشته باشد بلکه سالم از دنیا برود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.