سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مریوان پربارش‌ترین شهر کردستان در شبانه‌روز گذشته

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: شهر مریوان با ۳۰ میلی‌متر بارش در شبانه‌روز گذشته بارانی‌ترین شهر استان بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: پس از شهر مریوان با ۳۰ میلی‌متر بارش، دهگلان، بانه و سروآباد ۱۳، سقز ۱۲، قروه ۱۰، کامیاران هشت، بیجار پنج، سنندج چهار و دیواندره سه میلی‌متر بارش داشتند.

پناهی افزود: این سامانه بارشی از بعداز ظهر روز دوشنبه وارد استان شده و بارش‌های آن تا روز جمعه به صورت متناوب ادامه دارد.

او با بیان اینکه عمده بارش‌های این سامانه برای نواحی غربی استان همچون شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، سقز، سنندج، دیواندره و کامیاران برآورد می‌شود افزود: امکان اختلال در تردد‌های بین شهری و روستایی در مناطق یاد شده دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: به علت شکل گیری گرد و خاک بر روی عراق و انتقال بخشی از آن به نیمه غربی طی امروز و فردا، شاهد کاهش کیفیت هوا و دید افقی در سطح استان خواهیم بود.

پناهی اضافه کرد: از امروز تا روز شنبه هفته آینده میانگین دمای هوای استان چهار تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و یخبندان شبانه و صبحگاهی در بیشتر مناطق حاکم می‌شود.

او یادآور شد: در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی در بیجار با دمای منفی هشت درجه سردترین و شهر سنندج با حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.