سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالا‌های با استاندارد مشکوک را به سامانه ۱۵۱۷ اطلاع دهید

مردم در صورت مشکوک بودن استاندارد کالا موضوع را به سامانه ۱۵۱۷ اطلاع دهند.

آوری فرد، سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی  در گفت و گو  باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اگر مردم نسبت به استاندارد کالای دارای استاندارد شک داشته باشند می‌توانند موضوع را به سامانه ۱۵۱۷ اطلاع دهند.

آوری فرد افزود: به منظور اینکه مردم بتوانند از استاندارد کالایی مطمئن شوند باید به نشان استاندارد روی کالا توجه کنند و همچنین یک کد ۱۰ رقمی به عنوان شناسه یکتا روی کالا درج شده که می‌توانند این کد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و نتیجه اصالت استاندارد را از طریق پیامک دریافت کنند.

او اضافه کرد: عدم انطباق استاندار به سه دسته بحرانی، عمومی و جزیی تقسیم بندی می‌شوند که موارد بحرانی در این بازدید‌ها منجر به توقف تولید و ارجاع به مقام قضایی شده است.

سرپرست استاندارد استان مرکزی با بیان اینکه بازرسی‌ها در استان توسط اکیپ ۳۰ نفره تمام وقت و پاره وقت انجام میشود بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال حدود ۶ هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی استان مرکزی صورت گرفته و حدود ۲۰ درصد عدم انطباق مشاهده شد.

او ادامه داد: در سطح استان مرکزی بالغ بر ۶۴ جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد که در حال حاضر ۵۵ جایگاه فعال است، از این تعداد واحد‌های فعال ۳۵ جایگاه فاقد مشکل وایمن هستند و از مابقی ۱۴ جایگاه کم خطر و ۶ مورد پر خطر هستند که واحد‌های پرخطر پلمپ شده و پس از رفع مشکل فعال خواهند شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.