سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره کل زندان‌های البرز؛

خانواده زندانیان را در شب یلدا تنها نمی‌گذاریم

بهرامی گفت: به مناسبت شب یلدا و به همت انجمن‌های حمایت از زندانیان این استان با اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آن‌ها نیز مبالغی واریز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرهاد بهرامی، سرپرست اداره کل زندان‌های البرز گفت: شب یلدا طولانی‌ترین شب سال است که ایرانیان در این شب دور هم جمع می‌شوند و رسومات این شب را انجام می‌دهند اما در این بین خانواده زندانیان با نبود سرپرست خانواده شأن شاید نتوانند در این شب مانند دیگران رسومات این شب را جشن بگیرند.

سرپرست اداره کل زندان‌های البرز افزود:  به همین منظور انجمن‌های حمایت از زندانیان این استان با اهدا کمک‌های نقدی و غیر نقدی طعم این شب را به کام خانواده زندانیان شیرین کردند.

او گفت: خانواده زندانیان از اولویت‌ها مهم سازمان زندان‌ها محسوب می‌شوند و در هر مناسبتی به فکر این  افراد هستیم و از آن ها حمایت می‌کنیم.

بهرامی افزود: به مناسبت شب یلدا و به همت انجمن‌های حمایت از زندانیان این استان، ضمن اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آن ها نیز مبالغی واریز شد که ارزش ریالی خدمات ارائه شده به خانواده زندانیان به مناسبت یلدا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

سرپرست اداره کل زندان‌های البرز در خصوص بسته‌های معیشتی شب یلدا گفت: این بسته‌ها شامل؛ شیرینی، حبوبات، قارچ، برنج، روغن، ماکارونی و غیره بود که توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان تحویل داده شد تا این عزیزان شب یلدای کم دغدغه‌ای را سپری کنند.

انتهای پیام /ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.