سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از دانشگاه غیرانتفاعی هاتف زاهدان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از دانشگاه غیرانتفاعی هاتف زاهدان بازدید کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پرنده مطلق مدیرعامل، سرکار خانم عارف نژاد معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در دانشگاه غیرانتفاعی هاتف زاهدان از امکانات و پتانسیل‌های موجود در این دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

 مهندس پرنده مطلق در بازدید با اشاره به همکاری دانشگاه هاتف و شرکت برق منطقه‌ای استان در برگزاری دوره‌های آموزشی، ابراز امیدواری نمود امکانات و فرصتی که مهیا شده موجب تربیت نیرو‌های متخصص برای صنعت برق استان گردد تا زمینه‌های توسعه در استان سیستان و بلوچستان با سرعت هر چه بیشتر ایجاد شود.

 همچنین دکتر عباس‌نژاد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه هاتف ضمن خوشامدگویی به مهندس پرنده مطلق و هیئت همراهشان، با ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته و تشریح برنامه‌های آتی، برگزاری دوره‌های آموزشی جهت کارکنان شرکت برق منطقه‌ای استان را از موفق‌ترین برنامه‌های این دانشگاه عنوان نمود که لزوم ادامه این مسیر و مشارکت هر چه بیشتر دوطرف را بیش از پیش میطلبد.

 در این دیدار همچنین بر برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی جهت کارشناسان و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای تخصص افراد تاکید شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.