پرنده مطلق گفت: صنایع و کارخانه‌هایی که میزان تولید با میزان برق مصرفی همخوانی ندارد با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت میزان واقعی تولید آن‌ها بررسی و صنایع متخلف در استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها شناسایی و برخورد جدی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در نشست بررسی استخراج غیرقانونی رمز ارز‌ها اظهارداشت: برای جلوگیری از استفاده مجدد دستگاه‌های کشف شده استخراج رمز ارز‌ها محل‌هایی برای انبار و نگهداری در نظر گرفته شود تا امکان استفاده مجدد متخلفان از این دستگاه‌ها فراهم نشود در این راستا شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان نیز در پایش و ارائه اطلاعات فنی همکاری لازم را با صنعت برق استان بیش از پیش داشته باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: مساله استخراج غیرمجاز رمز ارز‌ها نه تنها در این استان بلکه در تمام کشور به یک مشکل اساسی تبدیل شده است.

خلیل عوض زاده افزود: با توجه به شرایط سیستان و بلوچستان در خصوص تعرفه برق مناطق گرمسیری برای افراد متخلف جذابیت ایجاد کرده که پایش مستمر و همکاری بخش‌های مختلف بخصوص شرکت مخابرات استان می‌تواند در بالابردن کشفیات کمک بسزایی کند.

دادیار حقوق عامه دادستانی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: همفکری همه دستگاه‌ها در اجرای قانون بر استفاده از امکانات موجود به بهترین شکل و با توجه به شرایط استان لازم و ضروری است.

ابوالفضل احمدزاده خاطرنشان کرد: مساله استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها ارتباط مستقیم با حقوق مردم دارد و فرهنگ‌سازی رعایت حقوق عامه در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: در مساله استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها و حتی اعطای مجوز استخراج مجاز نیز شرایط ویژه سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شود تا در حق و حقوق مردم این استان اجحافی انجام نشود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار