سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قیمت نان در کرمانشاه تایید شد

فرماندار کرمانشاه از افزایش قیمت نان در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت نان از امروز (۲۹ آذر)، گفت : بر این اساس قیمت نان سنگک سنتی و ماشینی دولتی از هزار تومان به ۱۵۰۰ تومان افزایش یافت.

او گفت : قیمت نان سنگک اتوماتیک از ۵۵۰ تومان به هزار تومان، اتوماتیک تونلی (کیلویی) از ۱۵۵۰ تومان به ۲۲۰۰ تومان، بربری سنتی و ماشینی از ۷۰۰ تومان به هزار تومان، لواش نیمه اتوماتیک و سنتی از ۳۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان، تافتون سنتی و ماشینی از ۴۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان و نان ساچی پز از هزار تومان به ۱۶۰۰ تومان افزایش یافت.

فرماندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به نرخ‌های جدید نان در واحد‌های خبازی نیمه دولتی (آزاد) داشت و افزود: قیمت نان سنگک سنتی و ماشینی آزادپز از ۱۵۰۰ تومان به دوهزار تومان، سنگک اتوماتیک از ۷۵۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان، اتوماتیک تونلی کیلویی از ۱۸۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان، بربری سنتی و ماشینی از هزار تومان به ۱۵۰۰ تومان، لواش نیمه اتوماتیک و سنتی از ۳۰۰ تومان به ۴۵۰ تومان، تافتون سنتی و ماشینی از ۶۰۰ تومان به ۸۰۰ تومان و نان ساچی پز از ۱۵۰۰ تومان به دوهزار تومان افزایش یافت.

رنجبر افزود: وزن هر عدد نان لواش نیمه اتوماتیک و سنتی ۱۲۰ گرم، سنگک سنتی و ماشینی ۴۵۰ گرم، سنگک اتوماتیک ۳۰۰ گرم، بربری سنتی و ماشینی ۳۸۰ گرم، تافتون ۲۰۰ گرم و ساچی پز هم ۴۵۰ گرم تعیین شده که این وزن برای نانوایی‌های دولتی و نیمه دولتی یکسان است.

رنجبر از واحد‌های خبازی خواست تا اهتمام بیشتری به افزایش کیفیت نان پخت شده داشته و طبق ساعات کاری نان پخت کنند.

او اشاره‌ای هم به کم بودن سهمیه آرد تعدادی از واحد‌های خبازی سطح شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: از مجموعه غله خواسته شده تا بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام داده تا سهمیه آرد واحد‌های خبازی در تناسب با یکدیگر باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.