سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان تجهیزات برای مرکز درمان ناباروری خراسان شمالی

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از اختصاص سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز درمان ناباروری خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از اختصاص سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز درمان ناباروری استان خبردادو گفت: این میزان اعتبار قابل افزایش است.


بیشتر بخوانید 


 محمد پاکمهر گفت: امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان باید عادلانه در کشور توزیع شود و مناطق محروم نیز از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم پنج شهر استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه خدمات به زوج‌های نابارور در استان افزود: بیمه سلامت استان نیز برای هرزوج نابارور تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۵۰ میلیون تومان کمک می‌کند.

محمد پاکمهر گفت: در شرایط کرونا مشکلات و کمبود‌های مناطق محروم بیشتر نمود پیدا کرد و کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان‌های استان به گونه‌ای بود که در شرایط کرونا حتی تا ۱۰۰ درصد تخت‌ها به این بیماران اختصاص یافت.

او گفت : در استان بیش از هزار و ۴۳ تخت بیمارستانی وجود دارد که باید حدود ۴۰ درصد تخت‌ها به این بیماران و مابقی به سایر بیماران اختصاص یابد.

به گفته پاکمهر به خاطر مشکلات متعدد، حدود دو هزار و ۵۵۰ پرستار و کادر درمانی همانند اتاق عمل، هوشبرو... درخواست مجوز‌های فنی لازم برای فعالیت در رشته خود در خارج از کشور را داده اند و ممکن است بخواهند در آینده از گردونه خدمات پزشکی خارج شوند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تجهیز بیمارستان ها بیشتر برای رئیس بیمارستان ها خبر خوشه نه برای بیمار !! چون برای همین تجهیزات باید ده برابر پول بدن