سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کرونا باز هم یک خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را سیاه پوش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به هزار و ۳۹ تن خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داد.

او افزود: هم اکنون ۱۰۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۴۰ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۴ تن در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۴ هزار و ۵۱۷ تن بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه افزود: از ۲۵۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری‌ها از مهمترین راهکار‌ها برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

یزدان‌پناه از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست هرچه سریع تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری کشنده و خطرناک ایمن کنند.

او با اشاره به شیوع نوع جدید ویروس کرونا در کشور گفت: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس جدید کرونا حتما دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و افرادی که واکسن نزده اند حتما واکسن دریافت کنند و کسانی که هم واکسینه شده با تکمیل واکسیناسیون خود را در برابر ویروس کرونا ایمن کنند.

انتهای‌ پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.