سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سامانه جدید بارشی به کردستان

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از بعدازظهر روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا ظهر روز سه‌شنبه به صورت قابل ملاحظه و تا روز جمعه به صورت بارش‌های پراکنده برف ادامه دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ریحان امیدی‌راد کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: پیامد این سامانه بارشی ابری و مه آلود شدن هوا، وزش باد شدید، بارش‌های قابل ملاحظه برف و باران و در گردنه‌ها و ارتفاعات کولاک برف است.

امید راد افزود: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای نواحی غربی استان همچون شهر‌های بانه، مریوان، سروآباد، سقز، دیواندره و زرینه است.

او ادامه داد: از بعدازظهر روز سه شنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، اما بارش برف به صورت پراکنده در برخی از نقاط استان تا روز جمعه مشاهده می‌شود که موجب اختلال در تردد در محور‌های مواصلاتی استان می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: دمای هوای استان در ۲ روز آینده حدود پنج تا شش درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و از شدت سرما مقداری کاسته می‌شود.

امیدی‌راد یادآور شد: در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی در بیجار با دمای منفی هفت درجه سردترین و روستای سلین در سروآباد با حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقاط استان بودند، دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین منفی ۲ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.